We vertrekken! - Reisverslag uit Kinshasa, Congo, Democratische Republiek v van Gunther Sarefred - WaarBenJij.nu We vertrekken! - Reisverslag uit Kinshasa, Congo, Democratische Republiek v van Gunther Sarefred - WaarBenJij.nu

We vertrekken!

Door: Gunther Sarefred

Blijf op de hoogte en volg Gunther

24 Mei 2014 | Congo, Democratische Republiek v, Kinshasa

Daar gaan we dan! Eindelijk even weg uit het chaotische Nederland wat langzaam in de afgrond aan het glijden is. Ik heb zin om alle zorgen achter mij te laten en te gaan genieten van alles wat Congo te bieden heeft!

Eenmaal in het vliegtuig gestapt begin ik toch mijn twijfels te krijgen of dit wel zo'n relaxed reisje gaat worden. We gaan namelijk met 4 verschillende groepen en de eerste opdracht hield in dat je naast iemand uit een andere groep plaats moest nemen. En ja hoor, Gunther komt naast een hooligan zonder levensdoel, en een lesbienne die over niks anders kon praten als de mooie vrouwen in het vliegtuig.


Verder ging de vlucht aardig. Vind de groepen alleen wel erg lawaaierig. En man, man.. wat een muur van warmte kom je tegen als je uit het vliegtuig stapt.

Goed, ik hoop dat ik lekker met mijn eigen pvv groepje blijf deze vakantie.. Dan komt het vast goed.

Groetjes van Gunther

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Congo, Democratische Republiek v, Kinshasa

Gunther

Actief sinds 24 Mei 2014
Verslag gelezen: 960
Totaal aantal bezoekers 2082

Voorgaande reizen:

01 Mei 2014 - 12 Juni 2014

Congo

Landen bezocht: